تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

کاش منم گاهی مرد بودم !!!

کاش منم گاهی مرد بودم !!!

میشد تنهائیم رو به خیابون ببرم ،

سیگاری دود کنم و

نگران نگاه های مردم نباشم .

......

کاش منم گاهی مرد بودم !!!

میشد شادی ام رو تو کوچه ها بریزم ....

با صدای بلند بخندم ،

و هیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکند ......

 



نظرات شما عزیزان:

mani
ساعت14:38---6 فروردين 1392
سلام آبجی دلتنگتم
دلهایمان رابه روزهای زیبای بهار پیوند می زنیم وشادی را برای یکدیگربه ارمغان می آوریم سال نو مبارک


nakisa
ساعت7:47---3 اسفند 1391
salam dost ghadimi dige be ma sari nemizani webet ali bod alitar shode upam khosh hal misham behem sar bezani delam barat tang shodeپاسخ:سلام نكيسا جان .مرسي جيگرم .ببخشيد به خدا آدرس وبتو نداشتم . منم دلم برات تنگيده . ميام عزيزم .

صفای اشک وفای غم
ساعت20:32---30 بهمن 1391
سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری به خصوص اهنگت خیلی جالب بود مرسی عزیز موفق باشی



دوستار شما sajad
پاسخ:سلام سجاد جان ممنون كه بهم سر زدي . مرسي از نظر نازت .


negar
ساعت20:16---29 بهمن 1391
سلام زهرا جون خیلی قشنگ بود ولی مرد بودن همش به اینا نیست.به یه چیزاییه که اتفاقا الان مردهای جامعه ی ما اونا را ندارن
پاسخ:salam negaram ç mamnuun ç manam b khatere ın k hosele khanande ha sar nare faghat 2 moredo neveshtam magarne khodam kheılıııı delam az daste bazı az pessaraye b zaher mard poreç


AmirreZa
ساعت18:21---29 بهمن 1391
والا دخترا با صدای بلند میخندن .. :|
پاسخ:he he he are mıduunam valı hamın 1khande eı ham k mıkonım khoda nakone 1 pessare sırısh bbıne dg velkonet nemıshe . kheılıııııı bbakhshıdaaa adame b ghalat kardam mındaze.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:دست نوشته های من, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM